Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟ SUPER SPORT FM Ο H.PINTO


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΙΝΤΟ
Ο ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ Χέλιο Πίντο μίλησε στον Super ΣΠΟΡFM τόσο για την ομάδα του, όσο και για τον ίδιο αλλά και για πιθανή συμμετοχή του στην Εθνική Κύπρου. Ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής των «γαλαζοκιτρίνων» τόνισε πως θα ήταν τιμή του να αγωνιστεί με τη φανέλα του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος.
Αν θέλει να αγωνιστεί στην Εθνική: «Για μένα θα ήταν τιμή μου, γιατί όσα πέτυχα σε επαγγελματικό επίπεδο είναι στην Κύπρο, είμαι χαρούμενος και θα ήταν ένας τρόπος να ανταποδώσω για όλα αυτά που πήρα στο νησί».
Βρίσκεται στην
Κύπρο επτά χρόνια. Αν περίμενε να μείνει για τόσα χρόνια: «Στην αρχή όχι δεν το περίμενα, αλλά είναι μια υπέροχη χώρα και ο κόσμος πολύ καλός και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στην Κύπρο».

Αν είχε την πρόταση να αγωνιστεί σε πιο προηγμένο πρωτάθλημα: «Ναι μίλησα κάποιες φορές με άλλες ομάδες, αλλά είμαι πολύ καλά στην Κύπρο και στο ΑΠΟΕΛ, κερδίζουμε τίτλους και παίζουμε στην Ευρώπη. Και οι προτάσεις που είχα δεν μου έδιναν αυτές τις προοπτικές που έχω στο ΑΠΟΕΛ».
Ποιος ήταν ο αγαπημένος του ποδοσφαιριστής: «Μου άρεσε ο Ριβάλντο όταν έπαιζε στην Μπαρτσελόνα».
Συνεργασία με Μοραΐς: «Είναι πολύ σημαντικός παίκτης, καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο και προσπαθούμε να αλληλοβοηθούμε ο ένας τον άλλο».
Τι σημαίνει για τον ίδιο το ότι είναι ένας από τους αρχηγούς του ΑΠΟΕΛ: «Για μένα ο αρχηγός είναι ο Μαρίνος Σατσιάς, φορώ το περιβραχιόνιο όταν δεν είναι στο γήπεδο. Είναι τιμή μου να φοράω το περιβραχιόνιο, αλλά λέω συνεχώς ότι αρχηγός μου είναι ο Σατσιάς».
Αν ήθελε από πάντα να γίνει ποδοσφαιριστής: «Ναι αυτό ήθελα να κάνω από πάντα. Οι γονείς μου ήθελαν να σπουδάσω, αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου παίζω ποδόσφαιρο. Στα 15 μου πήγα στην Μπενφίκα και δεν είχα χρόνο για σπουδές».
Τι είναι το ποδόσφαιρο για τον ίδιο: «Είναι μέρος της ζωής μου το ποδόσφαιρο. Το πρώτο πράγμα στη ζωή μου είναι ο Θεός, η οικογένεια μου, η γυναίκα μου και ο γιος μου που θα αποκτήσω σύντομα. Το ποδόσφαιρο είναι η δουλειά μου».
Μετά από δύο αγώνες το ΑΠΟΕΛ έχει τέσσερις βαθμούς, πώς βλέπει τη συνέχεια: «Είναι σημαντικό αυτό που κάνουμε, και πρέπει να συνεχίσουμε το ίδιο. Οι ομάδες είναι πάρα πολύ δυνατές, πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε και θα παλέψουμε για βαθμούς. Αλλά είναι το Τσάμπιονς Λιγκ και για να πετύχουμε κάτι πρέπει να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό».
Αν σκέφτονται την πρόκριση: «Στην αρχή πιστεύαμε ότι μπορούμε να πετύχουμε οτιδήποτε, γιατί αν δεν το πιστεύουμε δεν θα πετύχουμε τίποτα. Στο ποδόσφαιρο τίποτα δεν είναι αδύνατο. Πρέπει να παλεύουμε όλα τα παιχνίδια και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στο τέλος».
Πόσο σημαντικές είναι οι εμπειρίες από το Τσάμπιονς Λιγκ: «Πολύ σημαντικές, πριν από τρία χρόνια ήταν κάπως μαγικά όλα αλλά μάθαμε πολλά από την πρώτη μας συμμετοχή στους ομίλους. Αυτή τη στιγμή ξέρουμε τι να περιμένουμε απέναντι σε φανταστικούς παίκτες, αλλά είναι και αυτοί άνθρωποι και όλα εξαρτώνται από τους παίκτες που είναι στο γήπεδο. Είναι άνθρωποι εναντίον ανθρώπων, παίκτες εναντίον παικτών και όχι εναντίον μηχανών».
Παίζει περισσότερο ως αμυντικός: «Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολο αλλά τώρα ξέρω πώς να παίζω καλύτερα. Το πιο σημαντικό είναι να παίζω ποδόσφαιρο και δεν έχει σημασία σε ποια θέση παίζω».
Ποια είναι η διαφορά του ΑΠΟΕΛ τώρα, με την ομάδα πριν από τρία χρόνια: «Τώρα έχουμε 24 παίκτες με ποιότητα, μπορούμε να αλλάξουμε ακόμη και 11άδα. Πριν τρία χρόνια είχαμε 14-15 παίκτες με ποιότητα».
Πόσο δύσκολο είναι μετά από αγώνα Τσάμπιονς Λιγκ, να επικεντρωθούν σε αγώνα πρωταθλήματος: «Δεν είναι εύκολο ούτε για τους παίκτες, ούτε για τον προπονητή, ούτε για τον κόσμο. Όμως τώρα ξέρουμε ότι πρέπει να κερδίσουμε το πρωτάθλημα για να ξαναπαίξουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ του χρόνου». 

ΠΗΓΗ:sport-fm.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια: